VÄLKOMNA VINTERN ...

"Up in the club, we just broke up and I'm doing my own little thing. You decided to dip and now you wanna trip, 'cause another brother noticed me. I'm up on him, he up on me, don't pay him any attention. 'Cause I cried my tears for three good years, you can't be mad at me." Single Ladies - Beyoncé

Är det bara jag som tycker det har blivit sjukt kallt de senaste två dagarna? Helt sinnessjukt, man kan ju inte gå med shorts utan att frysa längre! Skulle till Bulls med Abbi och Karro igår, fick ta på mig jeans, tjocktröja och jacka!? Mitt i augusti? Det var helt galet kallt, kändes som det var vinter ... Vart är världen på väg? Jaja, trevlig kväll på Bulls med tjejerna i alla fall, sen blev det hem till Dejan för en liten pratstund. Sen var han så snäll och skjutsade hem mig eftersom bussarna slutat gå :) Nu ska jag in till stan med Abbi och Karro, sen ska jag träna för första gången sen april typ ... Måste ju röra på fläsket. Känns helt okej! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0