JAG VANN

"You have won, you can go ahead, tell them. Tell them all I know now, shout it from the roof tops, write it on the sky line, all we had is gone now. Tell them I was happy, and my heart is broken, all my scars are open, tell them what I hoped would be impossible." Impossible - Shontelle

Fast i detta fallet stämmer inte låttexten överens med min verklighet och mitt liv, för du har inte vunnit. Jag vann. Haft en rätt chill dag, vaknade tidigt och stack till gymmet, sen bara slapp slapp slapp. Fasen så duktig jag har varit denna veckan! Tränat tre dagar i rad! Får hoppas jag lyckas hålla det så ett bra tag nu, det behövs kan jag tala om! Nu ska jag snart ta bussen till festligheter med Eve. Hoppas på en lika trevlig kväll som igår, ha en awesome lördag ni också! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0