THE AWARD FOR THE BEST LIE

"And the award for the best lie goes to you! For making me believe that you could be faithful to me. Let's hear your speech out! How about a round of applause? A standing ovation?" Take a bow - Rihanna

Tidigare idag var det Christina Aguilera jag hyllade, för hennes knäckande och grymma låttexter. Nu hyllar jag Rihanna, av samma anledning. Har även uttryckt mig om hur mycket jag älskar Beyoncé och hennes låtar. Dessa tre sångerskor är nog mina absoluta favoriter, inte bara för att de är oerhört begåvade, utan för sina knäckande texter. Sen vet jag dock inte om de har skrivit dem själva, men det känns så! Har haft en chill dag som ska avslutas med ännu mer chilleri, ska nämligen bädda ner mig och kolla vänner med mamma. Hur mys är inte det? Love to you, Joey! Imorgon blir det jobb, sista gången på lovet så det blir att somna i tid ikväll. Kommer få en hel del cash i handen, yay me! Godnatt på er, sov gott :)

Världens bästa komediserie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0