STÄLLER KLOCKAN PÅ 06 ...

Det värsta som hänt mig de senaste timmarna var nog ... Just det, igår kväll när jag ställde klockan på 06.30. Kändes absolut inte okej, helt sjukt sorgligt. Det var då jag till slut fattade att mitt sista sommarlov är över. Nästa år vid den här tidpunkten har jag i och för sig tagit studenten, men är även arbetslös och kommer aldrig mer ha sommarlov på samma sätt. Usch och fy, hemska tanke! Nu tror jag att jag ska klä på mig, fixa mig och knata iväg till bussen. Ses snart mina kära SPL09B:are, sista året ftw! Vem vill vara etta nu? Ingen, ingen! :)

Slänger in en gullig bild på mig och lillasyster från Spanien. Sommar <3


Kommentarer
Postat av: Ann

Men kara du!

okej jobbigt att stiga upp tidigt och allt kan kannas hopplost. Men hoppas mera positiva tankar kommer till dig under dagen.

kram

2011-08-18 @ 08:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0