LOVE THE LIFE YOU LIVE, LIVE THE LIFE YOU LOVE

"Shot through the heart, and you're to blame, you give love a bad name. I play my part, and you play your game, darlin, you give love a bad name." You give love a bad name - Bon Jovi

Hej alla glada människor, mitt liv äger! Nyss fått lön, cash rätt i handen och helgen närmar sig, kan det bli bättre?! Jobbat och slitit som ett djur idag efter skolan och nu efteråt känner jag att det verkligen var värt det. Min fina almanacka kom idag också, asglad! Det finns en hemsida som heter www.personligalmanacka.se där man designar sin egen almanacka. Man bestämmer färg, text, storlek, vad den ska inehålla och så vidare. Man kan även lägga in alla sina vänners födelsedagar genom Facebook! Hur smidigt som helst, allas miljoner födelsedagar som man inte har koll på förs över i den, grymt tycker jag. Så här ser min för i år ut! :)

Förra året var den lila, året innan det var den rosa och i år är den blå! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0