LIVING THE DREAM

Hejsan! Kom hem från Spanien/Italien idag och känner mig gladare än någonsin! Drog iväg med Jujja och bilen till någon sjö mitt i ingenstans och chillade med lite trevliga boys n' girls. Mycket trevlig första kväll i Sverige :) Har precis lagt upp alla sevärda bilder från semestern på FB, orkar inte lägga upp dem här, det tar sån satans lång tid! Alltså, livet rullar äntligen på i raskt tempo och med positivt humör. Lägger all skit och alla problem bakom mig, vänder allt ryggen och siktar mot ljusare tider med underbara människor. Det är typ två veckor kvar av sista sommarlovet ever, innan det är dags att bli arbetslös, och ni kan tro att jag kommer leva livet på hög nivå! Snart är det Rix FM Festival och Tall Ships Race eller vad det heter, och vad jag förstår så kommer massor av folk till Halmstad då? Ska bli mycket trevligt! Sen har vi ju alla stekdagar på Tylösand kvar, samt alla festkvällar/nätter. Livet hade inte kunnat vara bättre just nu. Nu när jag äntligen fattat, skrattat och skiter i allt negativt. Nu börjar ett nytt kapitel och jag kommer njuta av varje sida. Massor att göra imorgon, så puss och godnatt för mig!

Jag & Jennifer i Spanien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0