KOM OCH VÄRM MIG!

Hejsan allihopa, har haft en mycket trevlig dag. Bortsett från alla gliringar och kommentarer i skolan om helgens händelser såklart! Efter skolan blev det en sväng på stan med Sarah, tjockade oss på Donken och snackade skit. Inhandlade även en fin halsduk från Gina, känns som att det börjar bli väder för stickade, värmande plagg nu! Har fått många snälla kommentarer om mittbenan, har varit helt emot det tidigare, tyckt att det var skitfult, men efter klassfotot som indian lät jag det vara kvar och folk har sagt att jag passar mycket bättre i det, att jag ser äldre ut, att jag MÅSTE se ut så på röda mattan, och så vidare. Tror nog att jag ska ha det så ett tag nu!

Som jag skrev innan börjar vädret bli kallare, vilket betyder att höst/vinterdepressionen är på väg. Själv har jag inte känt av det ännu, jag brukar nämligen också bli deprimerad, men de allra flesta brukar bli mer deprimerade under höst- och vinterhalvåret än vad de annars är. Vet inte riktigt vad det beror på, men det kan ju vara för att det blir mörkare, kallare. Skulle kanske ta och skaffa mig en pojk som kan värma mig, men det är lättare sagt än gjort. Jaja, nog med tankar, nu är det dags för plugg, ska nämligen presentera mig själv och mitt liv enbart med hjälp av bilder på onsdag. Spännande, ciao!


Ojoj, egobild på dagens look.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0