KLASSFOTO MED SPL09B. JAG HATAR ER ....

Efter många om och men, krig på Facebook och folk som ändrade sig kom vi till slut på ett tema till klassfotot, nämligen att alla skulle klä ut sig till vad de ville! Låter ju helt kasst, men det blev faktiskt bra! Vi hade alkisar, indianer, hjärtan, killar (som var tjejer) och lite gott och blandat. SPL09B, vi har ännu en gång lyckats med ett awesome klassfoto! Själv var jag indian och om jag får säga det själv såg jag inte för dum ut i krigsmålning, mittbena och flätor. Hade fem timmars håla idag, jag repeterar, FEM TIMMARS HÅLA! Så jag åkte in till stan och tjockade mig på Donken med Mattias, riktigt trevligt! Där stötte vi på hans bror och mamma, så vi tog en fika med dem också, mysigt. Efter det blev det att hänga på KRIS resten av hålan, där jag även blev medlem, yay me! Kände mig lite som en outsider, typ "Hej, jag har gått mot rött, räknas det som att vara kriminell?" Nu är jag hemma och orkar inte göra ett skit. Så det är precis det jag ska göra! Här kommer bilderna från klassfotot, enjoy.







Väldigt söta är ni, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0