JAG TJATAR OCKSÅ OM SCHEMAT!

Hej alla som är missnöjda med sitt schema, jag joinar klubben! Det suger verkligen, alltså kolla på det! Hålor överallt, inte en enda tidig dag i veckan. Har i och för sig två sovmornar, men hade fan kunnat offra dem för att få sluta tidigt på fredagar ... Fast om jag tänker efter så kunde det nog varit värre, det kan vara rätt skönt med hålor ibland, man kan åka in till stan och luncha eller plugga på ett prov man glömt till lektionen som kommer. Det gäller att vara positiv, så det ska jag vara nu! Har jobbat heeeela dagen och kammade hem en fet lön, enligt mig. Ska försöka spara så mycket som möjligt, men har redan bestämt mig för att köpa ett par klackar, hihi. Nu ska jag duscha och fixa mig, för snart bär det in till staden för en fika med min fru Sarah. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Cissi

5 timmars håla på tisdagar? ;)<3

2011-08-16 @ 13:41:33
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0