I'M A FIGHTER

"After all you put me through, you'd think I'd despise you. But in the end I wanna thank you, 'cause you made me that much stronger. 'Cause if it wasn't for all that you tried to do, I wouldn't know just how capable I am to pull through. So I wanna say thank you. 'Cause it makes me that much stronger, makes me work a little bit harder, it makes me that much wiser, so thanks for making me a fighter. Made me learn a little bit faster, made my skin a little bit thicker, makes me that much smarter, so thanks for making me a fighter." Fighter - Christina Aguilera

Åh, denna tjejen är grym! Sjukt kaxig med världens självförtroende och grymma låttexter. Man kan ju inte annat än älska henne. Vad händer en söndag som denna då? Lite lagom seg efter igår, men snart bär det av till Maddis för att fira henne med familjen och efter det vet jag inte riktigt vad som händer. Det beror väl på allt antar jag. Trevlig kväll igår, fest med lite olika folk. Dock spenderades mesta delen av kvällen sittandes på en balkong, men sånt är ju också kul! Nu ska jag nog sätta igång och göra mig i ordning, puss :)

Gryyym är hon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0