HÖGA KLACKAR OCH SNYGGA BEN

Shoppade skor heeeela dagen med Sarah igår och efter att vi kollat igenom varenda affär i hela stan som sålde skor och satte oss på bussen för att ta oss till stenalyckan ville hon bokstavligen döda mig för min kräsenhet. I sista affären vi gick in i hittade jag ett par, som var det sista paret och dessutom var på halva priset. Lycka! Så nu har jag vinglat omkring i dem nerför kottebacken till Julia, i stan, utanför Godisnissen, vid Willys, på B&B, hemma och ja, lite överallt. Jag kan nämligen inte gå i klackar, det här är mitt första par! Så om ni ser mig någonstans och jag ser ut att vara full som fan, så är det för att jag tränar på att gå i dem, så skratta inte! Sjukt snygga ben får jag i alla fall i dem, det är ju ett plus. Nu ska jag skynda mig att göra mig i ordning, för snart blir det en fika i staden med Elin och Sara och ikväll blir det springa på Galgberget med Selin och Vencel :) Imorgon börjar skolan, kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska skratta eller gråta. Gråta, för att sommarlovet är över och skratta för att jag snart ska påbörja mitt sista år i skolan! Jaja, nu måste jag skynda mig, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0