FEST I HELA HUSET

"Du får gå försiktigt, där finns höga stup, där finns svarta hål, där finns mörka djup. Det är lätt att falla för romantik, men fall så du blir rik!" Disney's Lejonkungen II - Upendi

Bara jag som inte orkar med släktfester ibland? Typ som idag. Är galet trött efter att ha gått i skolan från 8.10-16.20, hem snabbt som fan, fixa till sig lite så att man inte skrämmer ihjäl någon, och sen plingar det på dörren. Då är det bara att bita i det sura äpplet och tänka att man får gå och lägga sig om några timmar. Mamma fyllde år igår, så nu är alla här för att fira henne.

Jag tror att jag äntligen har fallit för mittbena- modet. Skulle vara indian på klassfotot, så gjorde mittbena, men sen har det liksom inte blivit av att jag fixade tillbaka min vanliga snedbena .. Om jag ska vara ärlig så ser det helt okej ut, så ska nog låta det vara såhär ett tag! :) Har märkt att jag rätt ofta lägger in ett citat från någon sång i en Disneyfilm, men vissa texter är ju bara klockrena! Inte förstod/brydde man sig om det när man var liten och bara tänkte på handlingen i filmen, men de allra flesta av texterna återspeglar verkligheten. Till exempel citatet där uppe, man får passa sig för kärlek för den kan vara riktigt lömsk, men samtidigt ska man passa på att bli kär så mycket som möjligt! Helt rätt faktiskt, bara det att man typ inte orkar ibland för att kärlek är skit, någon som också känt så ..? Kan nog lugnt säga att alla känt/känner så! Det var de tankarna, nu ska jag vara social mot min släkt, så puss hej!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Söt du är Cassie!! Tack för igår! Sjukt kul ju :)) <3

2011-08-27 @ 11:06:53
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0