FEST HOS KAHLOW

Måste bara meddela alla miljoner läsare att jag hade en gryyyym fredagkväll! Den spenderades hemma hos Julia med massa roligt folk, dricka och musik. Tack till alla girls n' boys som gjorde min kväll bäst, och ett särskilt stort tack till Julia som hostade festen! :) Idag blev det upp tidigt för fotografering med mamma och Claudia, det var några stylister och fotografer som behövde några att öva på, så vi fick ställa upp. Det var kul att bli sminkad, men att ta bilder var inte sådär jättetoppen som det kanske verkar. Men nu vet jag i alla fall att jag aldrig ska bli modell, om jag skulle få möjligheten till det då, hehe. Nu har jag precis fixat färdigt mig inför den feta släktfesten, moster har fyllt 50 så ikväll ska det minsann firas!

Cissi som var fotograf igår har lagt upp bilderna på Facebook, och de finns även att se på www.randome.blogg.se! :)
Här är några få av dem, enjoy!















Philip får avsluta denna bildbomben med en riktigt grann bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0