DET ÄR FEST HOS MIG IKVÄLL

"I wanna love you, but I better not touch. I wanna hold you, but my senses tell me to stop. I wanna kiss you, but I want it too much. I wanna taste you, but your lips are venomous poison. I hear you callin' and it's needles and pins. I wanna hurt you just to hear you screamin' my name. Don't wanna touch you, but you're under my skin. I wanna kiss you, but your lips are venomous poison. You're poison runnin' through my veins." Posin - Alice Cooper

En jättegammal låt, but God, I love it! Ni vet den där frustrationen man känner när man verkligen verkligen vill ha någon, men vet att man borde hålla sig borta för att personen inte är bra för en? Denna låter beskriver det förbannat bra! Denna dagen har varit grymt jobbig och väldigt onödig ... Hade en lektion 8.10-9.20, sedan håla fram till klockan två då vi skulle kolla på Macbeth. Lyllo oss som läser Engelska C, där får man nämligen vara med om sådana trevligheter! Smet dock därifrån efter att andra halvan börjat, jag fattade ändå inte vad de sa. Nu är jag hemma och ligger och myser i min säng, med täcke och tusen mjuka kuddar, var det nån som sa fest?! Ska snart plugga lite italienskaglosor också, roligt värre! Fint väder har vi haft idag förresten, riktig sommar alltså, älskar regn :) Puss!

Bild från igår på min nyinköpta mysiga halsduk, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0