CUZ HE'S SLEEPING WITH ME

"He's not coming back, because he's sleeping with me!" Dirty Diana - Michael Jackson

Hej folk! Awesome dag, lunch på Asian Palace med saknade Sarah, sen shopping med Jujja. Nu ska jag bara ringa jobbet och boka in lite, sedan blir det över till Jujja och sen ska jag iväg till Nyhem för att träffa Dejan. För längesedan jag träffade min kära barndomsvän. Åh, är inte livet ironiskt kul ibland?! Har lust att skriva en låt om det, fast nää. Ironiskt hur blåsta folk kan vara, hur lättlurade och korkade och dumma de är. Tror att de vet sanningen, att de är herren på täppan. Men vad de inte vet, är att jag vet något som kan rasera hela deras kungarike. Åh, ljuva, lockande tanke. Får passa mig noga så att jag inte gör något dumt. Eller rättare sagt, DU får passa dig noga så att jag inte gör något dumt. Förresten är du också dum, som tror du är så smart och kan få mig att göra vad du vill. Men ett enda snesteg till från din sida och du är rökt. Härliga funderingar och fantasier när jag är som mest psykopat. Låter jag inte psyko? Jo, kanske, men det är jag inte. Jag är smart som fan, och en dag kommer du att inse det, och ångra dina små snesteg. Denna texten är sjuk och ni fattar noll. Men jag fattar och du fattar. Det är det som är det viktiga! :) Nu drar jag mig iväg mot nya äventyr, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0