ATT CYKLA I ÖSREGN = GENOMVÅT

Jag hatar Sveriges väder. Jag och Hanna valde en perfekt dag att ta cyklarna till skolan, helt perfekt! Skulle cykla hem från skolan för har fyra timmars håla, sätter mig på cykeln och klarar mig finfint tills jag kommer till Netto, då himlen öppnar sig och jag får cykla hela vägen hem som en dränkt katt. Nu sitter jag i soffan och ska glo på lite Disneyfilmer, helt perfekt tillfälle för det! Vill gratta min söta mamma som fyller år idag, jag och Claudia köpte ett presentkort på 3 piercingar i öronen, en till oss var. Alltså där uppe på örat, inte där nere vid de tusen andra hålen. Ska bli kul! :)

Kände att jag inte ville visa mitt helblöta nylle efter cykelturen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0