TONIGHT I'M FUCKING YOU

Den låten har såååå fastnat i min skalle! Bara jag som undrar när fan Enrique Iglesias blev bad kinky naughty boy? Har inte bloggat de senaste dagarna, har varit lite upptagen med annat, så nu ska ni minsann få höra! :)

I tisdags klockan 09.00 samlades SPL09B och SPL09A på skolan för att sedan åka på "praktik" i Ringenäs. Vi var väl igång vid 10.00, då skulle vi gå en slinga på en halv mil, i ösregn, med våra ryggsäckar. Lite här och där fanns det stationer med uppgifter som skulle lösas med hjälp av samarbete. När första rundan var klar var klockan kanske 12.30, när vi alla var svinhungriga, genomvåta och utmattade tänkte vi att "Nu är det väl ändå mat!" Men nejnej, då skulle vi gå ett varv till! När vi sedan kom fram till baslägret igen var klockan typ 14.30, och då tänkte vi igen att "Nu måste det väl ändå vara mat!" Men nejnej igen, då skulle vi dela upp oss så att två grupper sov i samma tält, och resa ett 20-manna militär tält i ösregnet, och det tog ju ett rätt bra tag :) Seeeen var det äntligen mat! Kvällsmaten ska vi ju inte ens tala om, vi fick tävla om den, och innan alla grupperna fattade att man skulle samsas om all mat, fick vår grupp svälta eftersom vi inte lyckats vinna något. Natten spenderades med 20 andra personer i ett tält, med en skalbagge innanför tröjan så att jag inte vågade sova ett smack på hela natten :) Det var det dygnet ja! När jag kom hem dagen efter duschade jag av all bark, jord och kryp och la mig ett par timmar. Sedan blev det hem till saknade Benjamin och kolla film, sedan jobbade vi till nio. Han fick minsann kämpa för att hålla mig vaken haha ^^ Nyss hemkommen från jobbet och nu blir det att lägga sig i tid, skola och jobb imorgon gott folk! Dessutom är det ju helg, och det måste man ju ha energi till ;) Här kommer lite bilder från de senaste dagarna!

Ledarskapsklasserna taggar!

Sätter upp tält!

Snyggingar i regnställ!

Mannen som alltid lagar mat!

En nyvaken Benjamin och lilla Bea i morse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0