SOMEBODY NEW

"Leave me out with the waste, this is not what I do, it's the wrong kind of place to be thinking of you. It's the wrong time for somebody new, it's a small crime and I got no excuse." 9 crimes - Damien Rice

Förlåt för att jag inte bloggat de senaste dagarna och förlåt för att jag fortfarande inte fattat hur man bytar text så att det ser okej ut på alla datorer, inte bara min egen. Har inte tid att blogga när jag är med Benjamin förstår ni, han tar upp all min tid och all min uppmärksamhet då. Nu är det äntligen påsklov, en hel jävla skön vecka som kommer bestå av plugg, träning, jobb och trevligheter :) Ikväll ska jag iväg till söndrum en sväng, sen hem och sova efter en utmattande vecka. Imorgon blir det att fira kära Hanna som fyller 18! :) Lite bilder på vad jag & Benji gjort de senaste dagarna, enjoy! ;)

Jobbet

Vårdcentralen

Bussen

Sova & vägra gå till skolan

Puss, älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0