SNART SOMMAR!

I onsdags åkte jag till Göteborg med familjen, bodde på ett mysigt hotell, badade på ett stort badhus och shoppade lite på lager 157 på vägen hem, mysig liten tripp :) Kom hem dagen efter, i torsdags alltså, och då blev det en lugn och mysig kväll med mina tjejer på Robert's. Igår blev det hem till Benjamin som jag saknat sönder, hem till hans farmor och farfar på påskmiddag. På kvällen blev det äta ute med Bella och Abbi, sedan bio med Benjamin. Vi såg "Water for elephants", skitbra och romantisk film med Pattinson. Efter det blev det hem till Benjamin och bada, kolla skräckis och sova :) I morse blev vi väckta av Benjamins mamma som hade gömt påskpresenter i hela vardagsrummet, ett presentkort till mig, en skjorta till Benjamin och ett badsalt & ett påskägg till oss tillsammans, mycket sött :) Efter det blev det ännu en påskmiddag med hans familj och är nyss hemkommen, så nu blir det att städa rummet eftersom kusinerna kommer på besök (och ännu mer påskmat) ikväll. Ha en trevlig påskafton gott folk! Här kommer lite bilder

Göteborg

Göteborg

Påskmiddag

Mys med Benjamin & Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0