NOLIFERS

Hey gott folk! Inte bloggat så bra de senaste dagarna nu heller, måste börja skärpa mig! Men har som vanligt spenderat en massa tid med Benjamin och på jobbet. Måste bara säga en sak om min blogg. Jag har ställt in sså att jag måste godkänna kommentarer innan de visas på bloggen, och nu när jag loggade in såg jag att jag hade fått en kommentar på inlägget "SOMEBODY NEW." Personen som skickat kommentaren hade valt att vara så mesig och var anonym, så jag kan inte säga detta direkt till honom eller henne. Antar att det är en tjej eftersom en kille knappast skulle vara svartis på att jag umgås mycket med Benjamin. Kommentaren innehöll inte så trevliga saker, som till exempel att mitt utseende inte duger åt Benjamin. Jag vill bara tala om att kränkande kommentarer mot mig eller mina nära är onödiga att skicka, eftersom jag inte kommer att publicera dem. Punkt slut. Och du som är så omogen och skriver något sådant (och dessutom inte vågar stå för vem du är) kan ju ta och tänka efter lite på om utseendet verkligen är allt. Jag kan hålla med om att jag inte ser ut som någon filmstjärna direkt, men jag ser definitivt inte ut som det du kallade mig i kommentaren. Och även om jag gjort det, så vet jag att varken Benjamin eller någon annan jag valt att ha nära mig skulle sluta umgås med mig, så lägg ner med dina omogna kommentarer och kränkningar, du skämmer bara ut dig själv. Nu ska jag gå och packa, för imorgon blir det GBG! Tack och hej :)




Lite fina bilder från idag hemma hos mig innan jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0