LIFE'S GOOD

Kan livet bli bättre eller? Man vaknar varje morgon, ser hur solen skiner in genom persiennerna och man praktiskt taget rusar upp ur sängen för att inte gå miste om det underbara vädret. Livet leker, åååhja! Inte ens skolan kan få mig på dåligt humör när det är såhär fint väder, helt galet! Och imon är det fredag, jag tror jag dör. Kort skoldag, som dessutom är kulturdag, efter det blir det in till stan och sola med Bella, sedan möta upp Benjamin för lite shopping. Det blir en lugn fredagkväll eftersom vi ska på dop tidigt på lördag morgon, jättemysigt. Guess what? Vi har bokat hotell i Göterborg till i sommar, visst vi ska inte utomlands och festa eller nått, men vem älskar inte Göteborg?! Ska gå på Liseberg, Universeum, käka god mat och bo på hotell, så nu ska jag ta och boka tågen med, tjollahopp! :)

Idag i skolan, Natha skulle sysselsätta oss i 10 minuter på Ledarskapen,
och hon valde att köra en liten kul lek, hemskt roligt hade vi minsann ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0