FIRA TRE 18-ÅRS FYLLARE PÅ EN KVÄLL

Sjukt kul kväll igår! Den började hemma hos Malin där vi firade henne och Annie som fyllt 18, grattis till er fina töser! God mat, dricka, musik & trevligt sällskap, allt som behövs för en grym kväll! Runt elva tiden körde Elin mig, Matilda och Hanna in till stan, så då blev det att ta sig till nästa 18-årsfest för Daniella på Oliver's :) Trevligt folk, de gamla vanliga kan man säga, kul att träffa alla igen :D Blev hem rätt tidigt för mig och Hanni, somnade gott gott efter en toppen kväll :) Nu sitter jag i sängen, nyduschad och ska snart ut och köra med mamma, kul! Efter det blir det hem till Benjamin där natten ska spenderas, får se vad vi hittar på för skoj :)

Bara jag i SPL09B som känner mig taggad inför LUS-veckan som börjar imon? ;) Skönt att vi börjar typ 10 varje dag, men tisdag-onsdag ska vi sova i skogen med militärerna, bygga våra egna vindskydd med pinnar, överleva på vad skogen har att erbjuda och lite sånt mysigt :) Inga mobiler får man ha med sig heller, men då är det ju tur att man är tjej och har en bh att lägga den i. Näe, nu ska jag ta på mig, trevlig söndag allihop!
Slänger in lite bilder från Annie & Malins fest, enjoy!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0